Zostań Produktowcem – newsletter o rozwoju kariery w Product Managemencie

Zapraszamy do subskrypcji cotygodniowego newslettera o rozwoju kariery w Product Managemencie i budowaniu wartościowych produktów www.zostanproduktowcem.pl.

Autorami newslettera są Grzesiek Wenc oraz Kamil Świątkiewicz. Product Managerowie z kilkuletnim doświadczeniem.

Newsletter produktowy to źródło wiedzy, które pozwoli Ci oszczędzić czas na szukanie wartościowych materiałów, szybciej i wygodniej zdobywać wiedzę o tworzeniu produktów oraz lepiej zadbać o rozwój swojej kariery.

Liczby nie kłamią – Product Management w Polsce staje się coraz bardziej popularny. W internecie można zauważyć rosnącą ilość ogłoszeń od firm, które chcą zatrudnić Product Managera/Ownera, który zaopiekuje się ich produktem/produktami.

Czy wiesz, że średnie wynagrodzenie netto “na rękę” dla
– Junior Product Managera/Ownera wynosi około 73k PLN rocznie
– Product Managera/Ownera wynosi około 114k PLN rocznie
– Senior Product Managera/Ownera wynosi około 139k PLN rocznie

Zapisując się na newsletter otrzymasz bonus -> skategoryzowaną biblioteczkę 175+ produktowych książek i 300+ narzędzi pomocnych w rozwoju produktów!

W środku znajdziesz:
– Sprawdzone i wyselekcjonowane materiały spośród tysięcy dostępnych źródeł
– Informacje o użytecznych narzędziach i frameworkach, które można wykorzystać w codziennej pracy
– Ciekawostki z produktowego świata
– Dostęp do najnowszych oferty pracy w najlepszych firmach produktowych
– Łatwiejszy, szybszy, usystematyzowany rozwój Twojej kariery produktowej
– Informacje o ważnych wydarzeniach i szkoleń produktowych

Dla kogo jest ten newsletter?
– Specjaliści z obszaru Product Management na wszystkich poziomach doświadczenia
– Osoby współpracujące z Produktowcami – jesteś np. developerem, testerem, UXowcem, Scrum Masterem, Analitykiem Biznesowym lub w inny sposób wspierasz jego pracę… i chcesz lepiej poznać ten świat
– Rekruterzy zatrudniający Product Managerów
– Każdy, kto chciałby rozpocząć swoja przygodę w obszarze tworzenia produktów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *